محیطهای رسوبی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 2 آذر 1395
بازدید : 266
نویسنده : فسیل شناس


محیط رسوبی
محیط رسوبی به بخشی از سطح کره زمین اطلاق می گردد که دارای اختصاصات فیزیکی ، شیمیایی و بیولوژیکی مخصوص به خود است و با محیطهای اطراف خود فرق می کند. برای مثال می توان محیطهای کویری ، رودخانه ای دلتایی و ... را نام برد.

رخساره
رخساره عبارت است از مجموعه خواص سنگ شناسی و فسیل شناسی یک واحد چینه ای که آنم را از رخساره های دیگر متمایز می کند. علاوه بر این ، رخساره نمایش دهنده موقعیت ساختمانی حوضه ، شرایط ته نشست رسوبات و وضعیت زیستی حوضه نیز می باشد. رخساره ها را به دو بخش رخساره های سنگ (Lithofacies) و رخساره های زیستی (biofacies) تقسیم می کنند.

رخساره های سنگی: عبارت از مجموعه خواص فیزیکی ، کانی شناسی و پتروگرافی یک واحد چینه ای است.
رخساره های زیستی: شامل مجموع خواص فسیل شناسی یک واحد چینه ای می باشد و خود به دو رخساره ای جانوری (faunal facies) و رخساره های گیاهی (floral facies) تقسیم میشود. بادی توجه داشت که رخساره های در محیطهای رسوبی خاصی تشکیلا می شوند ، بنابراین دو واژه محیط رسوبی و رخساره نباید از نظر معنی با یکدیگر اشتباه گردد. در مطالعات زمین شناسی برای تعبیر و تفسیر محیط رسوبی و ارائه نقشه های جغرافیایی گذشته باید تغییرات رخساره ای بطور عمودی و جانبی دقیقا مورد بررسی قرار گیرد.

 

رسم ستون چینه شناسی و فسیل شناسی

توسط فوق لیسانس زمین شناسی.برای دریافت شرایط کاری و قیمت به آدرس ایمیل های زیر ایمیل بزنید.و یا از ساعت 17 به بعد با شماره 09358547794 تماس حاصل فرمایید
m.fakhr81@yahoo.com
mory1360@gmail.com



رسم ستون چینه شناسی و فسیل شناسی.برای دریافت شرایط کاری و قیمت از ساعت 17 به بعد با شماره 09358547794 تماس حاصل فرمایید.

:: برچسب‌ها: محیطهای رسوبی،محیط رسوبی،محیطهای رسوب شناسی،محیطهای سنگی،رخساره های سنگی،رخساره های زیستی ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








رسم ستون چینه شناسی و فسیل شناسی.برای دریافت شرایط کاری و قیمت از ساعت 17 به بعد با شماره 09358547794 تماس حاصل فرمایید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان رسم ستون فسیل شناسی و چینه شناسی و آدرس stratigraphiccolumn.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com