تحصیل در رشته زمین شناسی در ایالات متحده


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 19 مهر 1397
بازدید : 614
نویسنده : فسیل شناس

زمین شناسی مطالعه زمین، موادی که آن را تشکیل می دهند، ساختار آن مواد و فرآیند عملیاتی بر اساس آنها و همچنین موجوداتی که ساکن زمین هستند می باشد. جنبه مهم زمین شناسی مطالعه این است که آن مواد، ساختارها، فرایندها و موجودات زنده در طول زمان چگونه تغییر کرده اند.

 چرا زمین شناسی بخوانید؟

به عنوان یک دانشجوی بین المللی که برای تحصیل در ایالات متحده آماده می شود، شما ممکن است همچنان برای تصمیم گیری راجع به زمینه تحصیلی خود در حال تلاش باشید. زمین شناسی شاید یک موضوع بسیار جالب به نظر نرسد. در ضمن، چه کسی می خواهد تمام وقت خود را صرف مطالعه سنگ کند؟ اما زمین شناسی بیش از سنگ است. زمین شناسی مطالعه قاره ها، اقیانوس ها، اتمسفر و میدان مغناطیسی و گرانش زمین است. این شامل علم فیزیکی، علوم زیستی و شیمیایی می شود. این رشته با تاریخ زمین و فرآیندهای عملیاتی در و بر روی زمین، از جمله شکل گیری ویژگی های سطحی و فرسایش و تغییر شکل این سطح مرتبط است.  هرچه بهتر ما زمین شناسی را درک کنیم، بهتر می توانیم سیاره مان را حفظ کنیم.
همچنین دانش آموزانی که زمین شناسی می خوانند استدلال و مهارت های تحلیلی که در طول زندگی برایشان مفید است را توسعه می دهند. زمین شناسی یک علم استنتاجی است که نیاز به خلاقیت دارد. زمین شناسان فرضیه ها را توسعه داده، از طریق داده های موجود به تعیین منطقی ترین نظریه می پردازند.

رشته زمین شناسی
به عنوان رشته زمین شناسی، شما به زمین و نیروهای وارد بر آن از جمله مواد جامد، مایع و گاز تشکیل دهنده آن نگاه می کنید. شما علوم مختلف از جمله زیست شناسی، شیمی و فیزیک را خواهید خواند. شما فرصت بازدید از سایت های مهم محلی، منطقه ای و ملی زمین شناسی را خواهید داشت. از آنجا که زمین شناسی یک علم است، شما باید حدود سه تا چهار ساعت در هفته  را در آزمایشگاه بگذرانید.
در کلاس زمین شناسی مقدماتی، شما اصول اولیه زمین شناسی، از جمله چگونگی شناسایی سنگ ها، مواد معدنی و فسیل را یاد می گیرید. به احتمال زیاد شما موضوعاتی مانند تکتونیک صفحه ای، نظریه ای که توده های زمین مانند قاره ها در صفحاتی قرار دارند که در سراسر سطح زمین حرکت می کنند، را نیز پوشش می دهید.

دروس مورد انتظار
دروسی که به عنوان تخصص زمین شناسی در ایالات متحده باید انتظار گذراندنشان را داشته باشید شامل موارد زیر می شوند :
• زیست شناسی
• ژئو شیمی
• ژئو فیزیک
• کانی شناسی
• فسیل شناسی
• زمین شناسی فیزیکی
چگونه یک برنامه زمین شناسی را انتخاب کنید؟
هنگام انتخاب کالج یا دانشگاهی که می خواهید مدرک زمین شناسی خود را در آنجا بگیرید، سوالاتی هستند که شما باید در مورد هر برنامه بخواهید بپرسید. اینها عبارتند از:
• آیا گردش ها و دستورات میدانی برای اکثر، اگر نه همه، دروس گنجانده شده اند؟
• چقدر به آزمایشگاه و ابزارها، مانند تجهیزات شیمی، مستقر در بخش های دیگر دسترسی خواهید داشت؟
• آیا هیچ یک از استادان در خارج از محیط دانشگاهی (در صنعت، به عنوان مثال) به عنوان زمین شناس کار کرده اند؟
• آیا فرصتی برای تمرکز بر روی یک موضوع خاص، مانند هیدروژئولوژی، زمین شناسی زیست محیطی و یا زلزله شناسی اکتشاف خواهید داشت؟

SS_fastest_growing_jobs_geologist

فرصت های شغلی در زمین شناسی
دانش آموزانی که به مطالعه زمین شناسی در ایالات متحده می پردازند می توانند به تعدادی از مشاغل ممکن راه یابند. فرصتهای شغلی شامل، اما نه محدود به، موارد زیر می شود :
• متخصص جغرافیایی، که از ریاضیات، کامپیوتر، عکاسی هوایی و ماهواره برای اندازه گیری و نقشه جهان استفاده می کند. آنها همچنین به تیم های ساخت و ساز و صاحبان املاک کمک می کنند بهترین مکان برای ساخت را پیدا کنند.
• علوم زمین شناسان به مطالعه ساختار و ترکیب زمین می پردازند. آنها در مناطق خاص تخصص دارند. به عنوان مثال، اقیانوس شناسان زمین شناسی، زیست شناسی و شیمی اقیانوس ها را می خوانند و آب شناسان به مطالعه گردش راه آب در سطح و زیر زمین می پردازند.
• هواشناسان جو را مطالعه می کنند. شناخته شده ترین هواشناسان کسانی هستند که در کانال های اخبار آب و هوا حضور می یابند، اما اکثر هواشناسان توسط خدمات ملی آب و هوا به کار گرفته می شوند.
• مهندسان استخراج و زمین شناسی به پیدا کردن معادن زغال سنگ، فلزات و مواد معدنی کمک می کنند. آنها همچنین معادن و تجهیزات مورد استفاده برای آوردن این مواد به روی سطح زمین را طراحی می کنند و ایمنی و مسائل زیست محیطی مرتبط با معدن را حل می نمایند.
دانش آموزانی که  زمین شناسی  می خوانند، بسته به علاقه آنها، در پیش روی خود درب ها باز زیادی را خواهند یافت.


رسم ستون چینه شناسی و فسیل شناسی.برای دریافت شرایط کاری و قیمت از ساعت 17 به بعد با شماره 09358547794 تماس حاصل فرمایید.

:: برچسب‌ها: تحصیل در رشته زمین شناسی در ایالات متحده، چرا زمین شناسی بخوانید؟ ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








رسم ستون چینه شناسی و فسیل شناسی.برای دریافت شرایط کاری و قیمت از ساعت 17 به بعد با شماره 09358547794 تماس حاصل فرمایید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان رسم ستون فسیل شناسی و چینه شناسی و آدرس stratigraphiccolumn.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com