مطالعه فسیل‏ شناسی میدان سردار جنگل


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 6 تير 1394
بازدید : 602
نویسنده : فسیل شناس

رئیس اداره زمین‌شناسی شرکت نفت خزر از انجام مطالعات جامع اکتشافی خزر جنوبی خبر داد و گفت: مطالعات فسیل‌شناسی چاه شماره یک که از ١٥ بهمن ماه سال گذشته آغاز شده بود، خرداد ماه امسال نهایی می‏شود.

به گزارش مارین نیوز، سید رمضان بحرینی با اشاره به آغاز اجرای پروژه فسیل‌شناسی به منظور تعیین سن لایه‌های زمین‌شناسی گفت: فسیل استراکودا قبلا در سل ١٣٨٩ بعنوان فسیل شاخص برای تعیین سن لایه‌های زمین‌شناسی در چاه‌های حفاری شده در میدان شاه دنیز توسط شرکت نفت خزر مورد مطالعه قرار گرفت.

وی افزود: هم اکنون نیز کار مطالعه فسیل‌شناسی چاه شماره یک میدان سردار جنگل به شکل جامع‌تر در حال انجام است که به زودی به اتمام می‌رسد و نتایج حاصل از انجام آن، خرداد ماه سال ١٣٩٣، اعلام می‌شود.

به گفته بحرینی، انجام مطالعات فسیل‌شناسی به شناخت لایه‌ها و سن سازندهای زمین‌شناسی کمک می‌کند.

بر اساس گزارش شرکت ملی نفت ایران، در خزر یک میکروفسیل خاص به نام استراکودا وجود دارد که می‏تواند به شناسایی سن لایه‏ها کمک کند؛ این فسیل که بیشتر در لایه آقچاگیل (پوش سنگ) یافت می‏شود، می‏تواند نشانه ای برای نزدیک شدن به مخزن باشد.



رسم ستون چینه شناسی و فسیل شناسی.برای دریافت شرایط کاری و قیمت از ساعت 17 به بعد با شماره 09358547794 تماس حاصل فرمایید.

:: برچسب‌ها: مطالعه فسیل‏ شناسی میدان سردار جنگل ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








رسم ستون چینه شناسی و فسیل شناسی.برای دریافت شرایط کاری و قیمت از ساعت 17 به بعد با شماره 09358547794 تماس حاصل فرمایید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان رسم ستون فسیل شناسی و چینه شناسی و آدرس stratigraphiccolumn.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com