عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 15 تير 1394
بازدید : 716
نویسنده : فسیل شناس

من رشته زمین شناسی هستم گرایش فسیل شناسی
سال 83 قبول شدم
کتاب های زیر رو مطالعه کردم

همیشه اول دنبال طراح سوال باشید و ببینید که کی سوال طرح می کنه بعدش برید کتاب و یا جزوه همون رو تهیه کنید.حتما قبول می شید. این بهترین و سریع ترین راه قبولیه.

طراح سوال ایران اقانباتیه،طراح سوال چینه دکتر کنی،طراح فسیل استادهای اصفهان هستن مثلا دکتر وزیری،طراح سنگ و رسوب دکتر ادابی و دکتر حرمی

برای تهیه منابع و قبولی در کنور ارشد زمین شناسی با من تماس بگیرید

ادرس ایمیلم mory1360@gmail.com

09358547794


1-زمین شناسی ایران درویش زاده که الان واسه اقانباتی کتاب بسیار خوبیه.اقانباتی طراح سواله
2-فسیل شناسی و غیر فرامینیفرهای خسرو تهرانی .حالا علاوه بر این کتاب، کتاب وزیری دانشگاه اصفهان هم عالیه.خودشم طراحه سواله
3-جزوه چینه شناسی دکتر شمیرانی.کتاب چینه دکتر کنی هم خوبه اگه بتونین جزوه اصفهان رو هم گیر بیارین عالیه. طراح سوال دکتر وزیری و دکتر کنی هستن
4-سنگ شناسی دکتر حرمی.خودش طراح سواله
5-رسوب شناسی دکتر حرمی.خودش طراح سواله
6-سوالات سال های گذشته رو هم مطالعه کردم
رتبه ام 17 شد و دانشگاه شهید بهشتی تهران قبول شدم
اوایل روزی 4 ساعت می خوندم بعدش شد 8 ساعت.یادمه ازمون تو اسفند بود و شب قبلش سرما خورده بودم.اما دو تا آنتی هستامین خوردم و ساعت 5 صبح بیدارم شدم رفتم واسه امتحان وقتی برگشتم مطمئن بودم که قبول میشم

ادرس ایمیلم mory1360@gmail.com



:: برچسب‌ها: منابع ارشد چینه و فسیل شناسی ,
تاریخ : دو شنبه 15 تير 1394
بازدید : 719
نویسنده : فسیل شناس
منابع گرایش چینه و فسیل شناسی در ارشد و دکتری
با سلام من پارسال آزمون دکتری شرکت کردم و کتاب های زیر رو خوندم و چون مقاله نداشتم قبول نشدم اما منابع من خیلی عالی بودن. خواستم منابع رو به دوستان عزیز مه می خوان دکتری و یا حتی ارشد شرکت کنن اعلام کنم.
چون همه نویسنده های این کتاب ها خودشون طراح سوال هستن پس اینها بهترین منابع برای قبولی در این آزمون ها بشمار می آیند
1-کتاب زمین ایران اقانباتی
2-کتاب چینه دکتر کنی
3-کتاب فسیل دکتر وزیری
4-سنگ رسوب دکتر حرمی
5-سنگ دگرگونی درویش زاده
6- سنگ دگرگونی دکتر معین وزیری
خودم هم یه چیزهای به صورت جزوه که از کتاب ها خلاصه کردم دارم به همراه سوالات ارشد و دکتری سال های قبل که خیلی میتوونه کمک کنه

برای تهیه منابع و قبولی در کنور ارشد و دکتری زمین شناسی گرایش چینه و فسیل با من تماس بگیرید

ادرس ایمیلم mory1360@gmail.com

09358547794




:: موضوعات مرتبط: انجام پایان نامه های زمین شناسی , ,
:: برچسب‌ها: منابع گرایش چینه و فسیل شناسی در آزمون ارشد و دکتری ,
تاریخ : شنبه 13 تير 1394
بازدید : 645
نویسنده : فسیل شناس

با سلام خدمت تمامی دوستان و همراهان

انجام پایان نامه های زمین شناسی در گرایش های چینه و فسیل و رسوب شناسی

اینجانب رتبه 17 کنکور ارشد سراسری سال 83 و فارغ التحصیل با معدل 18/20 از دانشگاه شهید بهشتی تهران آماده همکاری جهت تهیه و تدوین پایان نامه در گرایش های رسوب شناسی و فسیل شناسی هستم در صورت تمایل با من تماس بگیرید

1-مطالعه نمونه ها و تهیه عکس از انها

2-نوشتن متن پایان نامه

3-رسم ستون ها

4-رسم مدل های رسوبی

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر از ساعت 17 به بعد با من تماس بگیرید. 09358547794

mory1360@gmail.com

m.fakhr81@yahoo.com



:: موضوعات مرتبط: انجام پایان نامه های زمین شناسی , ,
:: برچسب‌ها: انجام پایان نامه های زمین شناسی در گرایش های چینه و فسیل و رسوب شناسی ,
تاریخ : شنبه 6 تير 1394
بازدید : 693
نویسنده : فسیل شناس

اهمیت شناسایی دوره هایی  زمین شناسی به عنوان اصل و قاعده فراگیری علوم زمین مشخص و واضح است . زمان نقش عمده و تاثیر گذاری در تاریخچه زمین از بدو پیدایش تا کنون داشته است . زمین از بدو پیدایش تا کنون زمان طولانی را سپری کرده و در طول این مدت رخدادها و حوادث گوناگونی اتفاق افتاده که بر روی محیط و زمین شناسی جهان تاثیر گذاشته است .  بر اساس میزان تاثیر گذاری حوادث در زمین دوره های زمین شناسی تعریف شده است . که در هر دوره با توجه به خصوصیات چینه ای و فسیلی قابل تعریف و قابل انطباق با جهان  می باشد لذا با توجه به اهمیت دوره ها ی زمین شناسی و وجود سنگ واره های حاوی فسیل های شاخص جهانی ، بانک اطلاعاتی در همین رابطه  ایجاد نموده ایم .هدف این بانک دسترسی آسان کاربران به اطلاعات فسیل های شاخص در دنیا و پراکندگی آن در ایران می باشد .
علاوه بر اطلاعات ذکر شده مجموعه ای از اطلاعات دوره های زمین شناسی ، چینه شناسی و  رسوب شناسی دوره ها در ایران جمع آوری و در بخش های جداگانه ارائه شده است . عناوین زیر بخش های ارائه شده در این مجموعه می باشد .



:: برچسب‌ها: بانک اطلاعاتی فسیل های شاخص ایران ,
تاریخ : شنبه 6 تير 1394
بازدید : 780
نویسنده : فسیل شناس

دیرینه شناسی

 لئوناردو داوینچی دانشمند و هنرمند مشهور ایتالیایی در حدود پانصد سال قبل ( 1500 پس از میلاد ) به نحو زیبایی ذهن خوانندگان را به تفکر در مورد پیدایش فسیلها سوق داد و بدین ترتیب نظریات و خرافه های رایج در زمان خود را رد کرد . وی می گوید : “ در کوههای پارما و پیاسنزا ، صدفها و مرجانهای مرده فراوانی یافت می شوند که هنوز حالت چسبیده به سنگها را حفظ نموده اند . اگر بگویید که این صدفها خود بخود بوجود آمده اند و یا بوسیله طبیعت ایجاد نشده اند ، چنین عقیده ای برای یک مغز هوشیار و متفکر منطقی نیست ( چرا که سالهای رشد آنها از روی خود صدفها قابل محاسبه است ) . بهرحال در طول تاریخ دانشمندان نظرات متفاوتی را در مورد فسیل با توجه به اعتقادات و یافته های زمان خود بیان داشته اند که مجموع این نظریات تاریخچه علم فسیل شناسی را تشکیل می دهد و بدیهی است برای درک هر چه بهتر این علم بایستی تاریخچه آن مورد مطالعه قرار گیرد.



:: برچسب‌ها: دیرینه شناسی ,
تاریخ : شنبه 6 تير 1394
بازدید : 957
نویسنده : فسیل شناس

فسیل شناس کیست؟

منظور از دیرین شناس و یا فسیل شناس  (Paleontologist)  شخصی است که به مطالعه و بررسی فسیل ها می پردازد و سعی می کند تصویر زندگی و حیات در گذشته را بازسازی نماید و تحولات گیاهان و حیوانات اطراف ما را آشکار سازد .



:: برچسب‌ها: فسیل شناس کیست؟ ,
تاریخ : شنبه 6 تير 1394
بازدید : 689
نویسنده : فسیل شناس

فسیل شناسی چیست؟

یکی از گرایشات جالب زمین شناسی گرایش چینه شناسی و فسیل دشناسی است. در این رشته علمی آثار و بقایای موجودات که در گذشته بر روی زمین زندگی می کردند در دل سنگها و رسوبات حفظ شده اند، مورد مطالعه و بررسی قرار می گیرد.

قطعات سخت بدن موجودات که از جنس کلیست و آراگونیت اند عموما با حداقل تغییرات حفظ می شوند، اما این بدان معنی نیست که قسمتهای نرم بدن موجود اصلا خفظ نمی شود. این قسمتها با شرایط خاص محفوذ می مانند که این شرایط عبارتند از:

1)یخبندان: در این حالت قالبهای یخی در نقش یک فریز بزرگ طبیعی قسمتهای نرم بدن موجود را حفظ می کنند. مثال این نوع حفظ شدگی ماموتهایی اند که در یخچالهای طبیعی سیبری محفوظ مانده اند.

2)قیر طبیعی: گاهی اوقات مواد نفتی به سطح زمین زمین راه می یابند و بعد از مدتی مواد فرارشان را از دست می دهند و به قیر طبیعی تبدیل شده و موجودات در آن به تله می افتند و بدین طریق با گذر زمان حفظ می شون.

3)مدفون شدن حشرات در صمغ و یا کهربا.

4)مدفون شدن در زیر خاکستر آتشفشانی.

5)محیطهای غیر اکسیداسیون که در این محیطها به باکتریهای تجزیه کننده اجازه فعالیت داده نمی شود و بدین طریق قسمتهای نرم بدن موجود حفظ می شود.



:: برچسب‌ها: فسیل شناسی چیست؟ , فسیل شناس کیست؟ , فسیل شناس , فسیل شناسی ,
تاریخ : شنبه 6 تير 1394
بازدید : 674
نویسنده : فسیل شناس
  • چینه و فسیل شناسی (بایواستراتیگرافی سازندها و نهشته های مختلف به ویژه سازندهای مخزنی نفت مربوط به زمان های مختلف زمین شناسی از کامبرین گرفته تا عهد حاضر، مطالعه و تعیین سن فسیل های راهنما، تطابق لایه های مختلف با استفاده از ضمائم فسیلی، مطالعات آثار فسیلی یا ایکنوفاسیس و …)

 

نحوه همکاری این موسسه به صورت های زیر می باشد:

  • انجام و آموزش پایان نامه با موضوعات ارائه شده توسط دانشجو. در این صورت دانشجو به موسسه مراجعه کرده و با دادن عنوان و داده مربوطه تقاضای همکاری دارد. در این صورت هزینه و زمان تحویل به صورت توافقی هماهنگ می شود.
  • انجام و آموزش پایان نامه با تعیین عنوان و تهیه داده توسط موسسه. در این صورت دانشجو با مراجعه به موسسه تقاضای ارائه موضوع برای پایان نامه دارد. موسسه موضوعات مختلفی که داده آنها را دارد به دانشجو می دهد. دانشجو بعد از هماهنگی با استاد راهنما یکی را انتخاب کرده و به موسسه اطلاع می دهد. موسسه بعد از چند روز پرپوزال را آماده کرده و بعد از مدتی (به صورت توافقی) پایان نامه کامل را تحویل داشجو داده و آموزشهای مرتبط با آن را به دانشجو می دهد. لازم به ذکر است که موضوعات پیشنهادی توسط موسسه عناوینی خواهد بود که علاوه بر جدید و غیر تکراری نبودن و آینده کاری مناسب ، دارای قابلیت استخراج مقاله از آنها باشد.


:: برچسب‌ها: انجام مقاله و پایان نامه زمین شناسی ,
تاریخ : شنبه 6 تير 1394
بازدید : 1929
نویسنده : فسیل شناس
رسم ستون چینه شناسی و فسیل شناسی.برای دریافت شرایط کاری و قیمت از ساعت 17 به بعد با شماره 09358547794 تماس حاصل فرمایید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان رسم ستون فسیل شناسی و چینه شناسی و آدرس stratigraphiccolumn.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com