عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 19 مهر 1397
بازدید : 687
نویسنده : فسیل شناس

فرصت های شغلی در زمین شناسی
دانش آموزانی که به مطالعه زمین شناسی در ایالات متحده می پردازند می توانند به تعدادی از مشاغل ممکن راه یابند. فرصتهای شغلی شامل، اما نه محدود به، موارد زیر می شود :
• متخصص جغرافیایی، که از ریاضیات، کامپیوتر، عکاسی هوایی و ماهواره برای اندازه گیری و نقشه جهان استفاده می کند. آنها همچنین به تیم های ساخت و ساز و صاحبان املاک کمک می کنند بهترین مکان برای ساخت را پیدا کنند.
• علوم زمین شناسان به مطالعه ساختار و ترکیب زمین می پردازند. آنها در مناطق خاص تخصص دارند. به عنوان مثال، اقیانوس شناسان زمین شناسی، زیست شناسی و شیمی اقیانوس ها را می خوانند و آب شناسان به مطالعه گردش راه آب در سطح و زیر زمین می پردازند.
• هواشناسان جو را مطالعه می کنند. شناخته شده ترین هواشناسان کسانی هستند که در کانال های اخبار آب و هوا حضور می یابند، اما اکثر هواشناسان توسط خدمات ملی آب و هوا به کار گرفته می شوند.
• مهندسان استخراج و زمین شناسی به پیدا کردن معادن زغال سنگ، فلزات و مواد معدنی کمک می کنند. آنها همچنین معادن و تجهیزات مورد استفاده برای آوردن این مواد به روی سطح زمین را طراحی می کنند و ایمنی و مسائل زیست محیطی مرتبط با معدن را حل می نمایند.
دانش آموزانی که  زمین شناسی  می خوانند، بسته به علاقه آنها، در پیش روی خود درب ها باز زیادی را خواهند یافت.



:: برچسب‌ها: فرصت های شغلی در رشته زمین شناسی ,
تاریخ : پنج شنبه 19 مهر 1397
بازدید : 618
نویسنده : فسیل شناس

زمین شناسی مطالعه زمین، موادی که آن را تشکیل می دهند، ساختار آن مواد و فرآیند عملیاتی بر اساس آنها و همچنین موجوداتی که ساکن زمین هستند می باشد. جنبه مهم زمین شناسی مطالعه این است که آن مواد، ساختارها، فرایندها و موجودات زنده در طول زمان چگونه تغییر کرده اند.



:: برچسب‌ها: تحصیل در رشته زمین شناسی در ایالات متحده، چرا زمین شناسی بخوانید؟ ,
تاریخ : یک شنبه 1 مهر 1397
بازدید : 7076
نویسنده : فسیل شناس

 فایل پی دی اف آموزش رایگان نرم افزار لاگ پلات را از لینک زیر دانلود کنید

لاگ پلات 8

لاگ پلات 7

لاگ پلات 2005

لاگ پلات

log plot 8

logplot

http://s9.picofile.com/file/8338043276/Amozesh_Logplot.pdf.html



:: برچسب‌ها: دانلود فایل پی دی اف PDF آموزش رایگان نرم افزار لاگ پلات ,
تاریخ : یک شنبه 1 مهر 1397
بازدید : 751
نویسنده : فسیل شناس

 نرم افزار لاگ پلات که یکی از کاربردی ترین و پراستفاده ترین نرم افزارهای حوضه زمین­ شناسی سرچاهی می ­باشد تمامی نیازهای موجود در یک لاگ ترسیمی از نظر عمق، لیتولوژی، تخلخل ،تراوایی، رسم کلیه لاگ های پتروفیزیکی،سطح آب و نفت و سایر سطوح موجود در چاه، اطلاعات حفاری بصورت متر به متر، اطلاعات کامل گل، اطلاعات حفاری کج و غیره را بصورت یکجا و با کاربری بسیار آسان فراهم می کند. لازم به ذکر است که این نرم افزار در حال حاضر در اکثر میادین نفتی به عنوان نرم افزار اصلی مورد استفاده در هنگام حفاری چاه های نفتی و گازی است



:: برچسب‌ها: کاربرد نرم افزار لاگ پلات،کاربرد نرم افزار لاگ پلات logplot،کاربرد نرم افزار logplot ,
تاریخ : یک شنبه 1 مهر 1397
بازدید : 1034
نویسنده : فسیل شناس

نرم‌افزار LogPlot یکی از معروف‌ترین نرم‌افزارهای رسم نمودارهای چینه‌شناسی، سنگ‌شناسی و لاگ های ژئوفیزیکی می‌باشد. این نرم‌افزار اطلاعات برداشت‌های کمی گوناگون را به‌صورت نمودارهای مرسوم رسم می‌نماید و به نوعی داده‌ها را مدیریت می‌نماید. در نمودارهای رسم شده توسط این نرم‌افزار اطلاعات مختلف نظیر عمق، منحنی‌های مختلف مانند گاما، تخلخل و تراوایی، ستون لیتولوژی و … نمایش داده می‌شود. این نرم‌افزار شامل سه بخش می‌باشد. بخش اول Log Designer File است که فایل الگو تهیه می‌نماید. بخش دوم Log Data File است که اطلاعات کمی ورودی را دریافت می‌کند. بخش سوم تحت عنوان LAS Convertor فایل‌های Log Ascii Standard را به فایل‌هایی تبدیل می‌کند که نرم‌افزار LOG PLOT قادر به خواندن آن‌ها باشد. ادامه در 

نرم افزار لاگ پلات که یکی از کاربردی ترین و پراستفاده ترین نرم افزارهای حوضه زمین­ شناسی سرچاهی می ­باشد تمامی نیازهای موجود در یک لاگ ترسیمی از نظر لیتولوژی، عمق، اطلاعات حفاری بصورت متر به متر، اطلاعات کامل گل، اطلاعات حفاری کج و غیره را بصورت یکجا و با کاربری بسیار آسان فراهم می کند. لازم به ذکر است که این نرم افزار در حال حاضر در اکثر میادین نفتی به عنوان نرم افزار اصلی مورد استفاده در هنگام حفاری چاه های نفتی و گازی است



:: برچسب‌ها: نرم‌افزار LogPlot،LogPlot،نرم‌افزار8 LogPlot8،LogPlot ,
تاریخ : یک شنبه 1 مهر 1397
بازدید : 853
نویسنده : فسیل شناس

نرم افزار Portable Log Plot يکي از معروف ترين نرم افزارهاي رسم نمودارهاي چينه شناسي، سنگ شناسي و لاگ هاي ژئوفيزيکي مي باشد . اين نرم افزار اطلاعات برداشت هاي کمي گوناگون را به صورت نمودارهاي مرسوم رسم

مي نمايد و به نوعی داده ها را مديريت مي نمايد .در نمودارهاي رسم شده توسط اين نرم افزار اطلاعات مختلف نظير عمق، منحني هاي مختلف مانند گاما، تخلخل و تراوايي، ستون ليتولوژي و... نمايش داده مي شود



:: برچسب‌ها: آشنایی با نرم افزار لاگ پلات ,
تاریخ : یک شنبه 1 مهر 1397
بازدید : 1059
نویسنده : فسیل شناس

Product Description

LogPlot 8 – the standard in log plotting software

LogPlot is an easy-to-use log plotting program with a flexible log layout and intuitive data editor. LogPlot software has been used by geoscientists since 1983 to display their geotechnical, environmental, geophysical, mud/gas, and mining data as a graphic boring log.

Plot single-page logs for shallow borings or multi-page/continuous logs for deep wells. Share logs with clients via PDF or post HTML log pages on your website. Export single pages or continuous logs to JPG, BMP, TIFF, and PNG images.

RockWare Software: LogPlot
RockWare Software: LogPlot
RockWare Software: LogPlot
RockWare Software: LogPlot
 

After using this software for over 3 years, I have to say, I LOVE IT!

– Roger A. Shervington, P.E., Inc, Geotechnical Engineer, Claremont CA



:: برچسب‌ها: توضیحات شرکت سازنده نرم افزار لاگ پلات Logplot،توضیحات شرکت سازنده نرم افزار لاگ پلات،توضیحات شرکت سازنده نرم افزار Logplot ,

رسم ستون چینه شناسی و فسیل شناسی.برای دریافت شرایط کاری و قیمت از ساعت 17 به بعد با شماره 09358547794 تماس حاصل فرمایید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان رسم ستون فسیل شناسی و چینه شناسی و آدرس stratigraphiccolumn.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com