مقاله فسیل شناسی بر روی سازند داریان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 30 دی 1394
بازدید : 1219
نویسنده : فسیل شناس

دانلود مقاله فسیل شناسی بر روی سازند داریان در لینک زیر

چکيده:

به منظور مطالعه ميكرواستراتيگرافي سازند داريان در حوضه زاگرس برش تاقديس كوه آنه در شمال شرق گچساران مورد مطالعه دقيق چينه شناسي قرار گرفت . سپس اين برش با برش نمونه سازند داريان مقايسه گرديد.ضخامت سازند داريان در برش کوه آنه 135متر مي­باشد و ليتولوژي سازند مذكور در برش تاقديس كوه آنه به واسطه وجود يك واحد مارني - شيلي در ميانه سازند مذبور به سه واحد آهك داريان زيرين واحد مارني آهکي شيلي داريان مياني و آهك داريان بالايي تفكيك شده است وبه اين شرح مي­باشد در ابتدا واحد آهک زيرين با ضخامت 26 مترمتشکل از آهك متوسط لايه نا نازك لايه خاكستري تيره تا روشن همراه ميان لايه­هاي از چرت مي­باشد و بر روي آن واحد مارني آهکي شيلي مياني با ضخامت 60 مترمتشکل از مارن و شيل با ميان لايه­هاي از آهک و آهک مارني به رنگ قهوه­اي تيره تا روشن قرار دارد.و در انتها واحد آهک بالايي با ضخامت 49 مترمتشکل از آهك ضخيم تا متوسط لايه به رنگ خاكستري تيره تا روشن همراه با قطعاتي از چرت قرار دارد.در اين برش ازافق­هاي انتهاي سازند گدوان ، سازند داريان و افق­هاي ابتدايي سازند كژدمي تعداد 70مقطع نازك تهيه و مورد مطالعه قرار گرفت.اما ضخامت سازند داريان در  برش نمونه280 متر و متشکل از آهك­هاي ضخيم لايه تا متوسط و نازک لايه و گاه به صورت توده اي به رنگ خاکستري تيره تا روشن و قهوه اي تيره تا روشن همراه با ميان لايه هاي از شيل , مارن و چرت مي­باشد و در اين برش تعداد 140مقطع نازك تهيه و مورد مطالعه قرار گرفت.

سازند داريان در زير سازند کژدمي به صورت هم شيب قرار دارد.و حد زيرين آن با سازند گدوان بطور تدريجي مي­باشد . در اين مطالعات در دو برش ذکر شده 26 گونه فرامينيفربنتيك و 8 گونه فرامينيفر پلانكتون ، 1 گونه غير فرامينيفرا و 3 گونه جلبک همچنين 15 ميکروفاسيس مربوط به 3  گروه ميکروفاسيسي شناسايي و معرفي شده است . بر اساس فرا مينيفر هاي شناسايي شده سن سازند داريان در هر دو برش مورد مطالعه آپسين در نظر گرفته شده است.

کلمات کلیدی:پالئو اکولوژي، بايوستراتيگرافي، سازند داريان

دانلود متن کامل مقاله در لینک زیر

http://s6.picofile.com/file/8234315650/paper_Dariyan_Formation.pdf.html


رسم ستون چینه شناسی و فسیل شناسی.برای دریافت شرایط کاری و قیمت از ساعت 17 به بعد با شماره 09358547794 تماس حاصل فرمایید.

:: برچسب‌ها: مقاله فسیل شناسی بر روی سازند داریان،مقاله فسیل شناسی بر روی سازند،مقاله فسیل شناسی ،دانلود مقاله فسیل شناسی بر روی سازند داریان،،دانلود مقاله فسیل شناسی،دانلود مقاله فسیل شناسی بر روی سازند ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








رسم ستون چینه شناسی و فسیل شناسی.برای دریافت شرایط کاری و قیمت از ساعت 17 به بعد با شماره 09358547794 تماس حاصل فرمایید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان رسم ستون فسیل شناسی و چینه شناسی و آدرس stratigraphiccolumn.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com