تقسیم بندی محیطهای رسوبی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 2 آذر 1395
بازدید : 441
نویسنده : فسیل شناس

تقسیم بندی محیطهای رسوبی

محیطهای رسوبی را می توان بر اساس مو.قعیت جغرافیایی آنها ، به سه دسته اصلی غیر دریایی یا قاره ای ، حد واسط و دریایی تقسیم کرد. محیطهای قاره ای یا غیر دریایی رسوبات این محیطها در سطح قاره ها و بالاتر از سطح آب دریاها بر جای گذاشته می شوند. مهمترین محیطهای قاره ای شامل محیطهای یخچالی ، مخروط افکنه، رودخانه ای ، کویری و دریاچه ای می باشد محیطهای حد واسط رسوبات محیطهای حد واسط در سواحل دریاها و در حد فاصل بین دریا و خشکی برجای گذاشته می شود. مهمترین محیطهای حد واسط ، شامل دلتاها ، پهنه های جذر و مدی و جزایر سدی است. محیطهای دریایی محیطهای دریایی در زیر آب دریاها قرار دارد و به دو بش مناطق کم عمق و عمیق تقسیم میشوند. در محیطهای دریایی ، کلیه رسوبات آواری و کربناتی که در مناطق کم عمق و عمیق دریا بر جای گذاشته می شوند. ونیز ریف ها مورد بحث و بررسی قرار می گیرند.

رسم ستون چینه شناسی و فسیل شناسی

توسط فوق لیسانس زمین شناسی.برای دریافت شرایط کاری و قیمت به آدرس ایمیل های زیر ایمیل بزنید.و یا از ساعت 17 به بعد با شماره 09358547794 تماس حاصل فرمایید
m.fakhr81@yahoo.com
mory1360@gmail.com



رسم ستون چینه شناسی و فسیل شناسی.برای دریافت شرایط کاری و قیمت از ساعت 17 به بعد با شماره 09358547794 تماس حاصل فرمایید.

:: برچسب‌ها: تقسیم بندی محیطهای رسوبی , تقسیم بندی محیط رسوبی , محیطهای رسوبی , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








رسم ستون چینه شناسی و فسیل شناسی.برای دریافت شرایط کاری و قیمت از ساعت 17 به بعد با شماره 09358547794 تماس حاصل فرمایید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان رسم ستون فسیل شناسی و چینه شناسی و آدرس stratigraphiccolumn.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com