فرصت های شغلی در رشته زمین شناسی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 19 مهر 1397
بازدید : 682
نویسنده : فسیل شناس

فرصت های شغلی در زمین شناسی
دانش آموزانی که به مطالعه زمین شناسی در ایالات متحده می پردازند می توانند به تعدادی از مشاغل ممکن راه یابند. فرصتهای شغلی شامل، اما نه محدود به، موارد زیر می شود :
• متخصص جغرافیایی، که از ریاضیات، کامپیوتر، عکاسی هوایی و ماهواره برای اندازه گیری و نقشه جهان استفاده می کند. آنها همچنین به تیم های ساخت و ساز و صاحبان املاک کمک می کنند بهترین مکان برای ساخت را پیدا کنند.
• علوم زمین شناسان به مطالعه ساختار و ترکیب زمین می پردازند. آنها در مناطق خاص تخصص دارند. به عنوان مثال، اقیانوس شناسان زمین شناسی، زیست شناسی و شیمی اقیانوس ها را می خوانند و آب شناسان به مطالعه گردش راه آب در سطح و زیر زمین می پردازند.
• هواشناسان جو را مطالعه می کنند. شناخته شده ترین هواشناسان کسانی هستند که در کانال های اخبار آب و هوا حضور می یابند، اما اکثر هواشناسان توسط خدمات ملی آب و هوا به کار گرفته می شوند.
• مهندسان استخراج و زمین شناسی به پیدا کردن معادن زغال سنگ، فلزات و مواد معدنی کمک می کنند. آنها همچنین معادن و تجهیزات مورد استفاده برای آوردن این مواد به روی سطح زمین را طراحی می کنند و ایمنی و مسائل زیست محیطی مرتبط با معدن را حل می نمایند.
دانش آموزانی که  زمین شناسی  می خوانند، بسته به علاقه آنها، در پیش روی خود درب ها باز زیادی را خواهند یافت.



رسم ستون چینه شناسی و فسیل شناسی.برای دریافت شرایط کاری و قیمت از ساعت 17 به بعد با شماره 09358547794 تماس حاصل فرمایید.

:: برچسب‌ها: فرصت های شغلی در رشته زمین شناسی ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








رسم ستون چینه شناسی و فسیل شناسی.برای دریافت شرایط کاری و قیمت از ساعت 17 به بعد با شماره 09358547794 تماس حاصل فرمایید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان رسم ستون فسیل شناسی و چینه شناسی و آدرس stratigraphiccolumn.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com