نرم افزاری برای رسم ستون هاي چينه شناسي


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 5 شهريور 1393
بازدید : 1854
نویسنده : فسیل شناس

با استفاده از اين نرم افزار مي توانيد ستون اطلاعات مربوط به داده هاي سطح الارضي و تحت الارضي خود را به راحتي رسم نماييد. هرچند انجام اين كار با استفاده از نرم افزارهايي مانند Corel Draw، AutoCad و ... نيز امكان پذير است اما بدون شك استفاده از يك نرم افزار تخصصي داراي الگوها، نمادها و طرح هاي آماده براي انجام اين كار راحت‌تر و دقيق‌تر است ضمن اينكه در اين نرم افزار شما مي توانيد با ذخيره كار خود با فرمت‌هاي برداري، آن را در نرم‌افزارهاي ديگر نيز فراخواني و اصلاح كنيد.

در نرم افزار PSICAT شما قادر خواهيد بود كه اطلاعاتي از قبيل بايوزون‌ها، سن، ستون سنگ شناسي، نمادها، مغزه‌ها، رخساره‌ها و محيطها را رسم و توصيف مربوط به هركدام را ذكر كنيد. همچنين اندازه دانه‌ها، الگوهاي پر كننده‌ براي ستون سنگ‌شناسي و نمادها در اين نرم‌افزار به صورت آماده موجود است. در اينجا نمونه‌اي از كار انجام شده با اين نرم افزار در قالب png‌ ارائه شده است.

اگر از ويندوز XP‌ يا نسخه‌هاي پايين تر ويندوز استفاده مي‌كنيد براي اجراي اين نرم افزار نياز به Java Runtime Environment نسخه 1.55 يا بالاتر خواهيد داشت كه اين نرم افزار را مي توانيد به صورت رايگان از سايت شركت سازنده آن دريافت كنيد. اما با توجه به اينكه شركت Sun Microsystems (سازنده اين نرم‌افزار) خدمات خود را به مشتركين ايراني ارائه نمي‌دهد در انتهاي اين پست، نسخه‌هايي از اين نرم افزار را بر روي سرورهاي مختلف معرفي كرده‌ام كه با دانلود و نصب آن مشكل مرتفع خواهد شد.

نحوه كار با اين نرم‌افزار ساده است و با كمي آزمون و خطا خواهيد توانست از امكانات آن بهره‌مند شويد اما در صورتي كه نياز به تورهاي آموزشي و كمك نرم افزار داشتيد مي‌توانيد از Help خود نرم‌افزار و يا راهنماي كاربران كه بر روي سايت شركت سازنده‌ قرار داده شده است استفاده نماييد.

دانلود براي پلتفرم‌هاي مختلف از سايت شركت سازنده

دانلود ابزارهاي مورد نياز:


رسم ستون چینه شناسی و فسیل شناسی.برای دریافت شرایط کاری و قیمت از ساعت 17 به بعد با شماره 09358547794 تماس حاصل فرمایید.

:: برچسب‌ها: نرم افزاری برای رسم ستون هاي چينه شناسي ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








رسم ستون چینه شناسی و فسیل شناسی.برای دریافت شرایط کاری و قیمت از ساعت 17 به بعد با شماره 09358547794 تماس حاصل فرمایید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان رسم ستون فسیل شناسی و چینه شناسی و آدرس stratigraphiccolumn.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com