منابع ارشد چینه و فسیل شناسی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 15 تير 1394
بازدید : 701
نویسنده : فسیل شناس

من رشته زمین شناسی هستم گرایش فسیل شناسی
سال 83 قبول شدم
کتاب های زیر رو مطالعه کردم

همیشه اول دنبال طراح سوال باشید و ببینید که کی سوال طرح می کنه بعدش برید کتاب و یا جزوه همون رو تهیه کنید.حتما قبول می شید. این بهترین و سریع ترین راه قبولیه.

طراح سوال ایران اقانباتیه،طراح سوال چینه دکتر کنی،طراح فسیل استادهای اصفهان هستن مثلا دکتر وزیری،طراح سنگ و رسوب دکتر ادابی و دکتر حرمی

برای تهیه منابع و قبولی در کنور ارشد زمین شناسی با من تماس بگیرید

ادرس ایمیلم mory1360@gmail.com

09358547794


1-زمین شناسی ایران درویش زاده که الان واسه اقانباتی کتاب بسیار خوبیه.اقانباتی طراح سواله
2-فسیل شناسی و غیر فرامینیفرهای خسرو تهرانی .حالا علاوه بر این کتاب، کتاب وزیری دانشگاه اصفهان هم عالیه.خودشم طراحه سواله
3-جزوه چینه شناسی دکتر شمیرانی.کتاب چینه دکتر کنی هم خوبه اگه بتونین جزوه اصفهان رو هم گیر بیارین عالیه. طراح سوال دکتر وزیری و دکتر کنی هستن
4-سنگ شناسی دکتر حرمی.خودش طراح سواله
5-رسوب شناسی دکتر حرمی.خودش طراح سواله
6-سوالات سال های گذشته رو هم مطالعه کردم
رتبه ام 17 شد و دانشگاه شهید بهشتی تهران قبول شدم
اوایل روزی 4 ساعت می خوندم بعدش شد 8 ساعت.یادمه ازمون تو اسفند بود و شب قبلش سرما خورده بودم.اما دو تا آنتی هستامین خوردم و ساعت 5 صبح بیدارم شدم رفتم واسه امتحان وقتی برگشتم مطمئن بودم که قبول میشم

ادرس ایمیلم mory1360@gmail.com



رسم ستون چینه شناسی و فسیل شناسی.برای دریافت شرایط کاری و قیمت از ساعت 17 به بعد با شماره 09358547794 تماس حاصل فرمایید.

:: برچسب‌ها: منابع ارشد چینه و فسیل شناسی ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








رسم ستون چینه شناسی و فسیل شناسی.برای دریافت شرایط کاری و قیمت از ساعت 17 به بعد با شماره 09358547794 تماس حاصل فرمایید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان رسم ستون فسیل شناسی و چینه شناسی و آدرس stratigraphiccolumn.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com